Avon logowanie konsultantki – jak to wygląda ?

Dołączenie do grona konsultantek Avon jest bardzo proste i wyłącznie kilka kroków dzieli nas od rozpoczęcia nowej i interesującej przygody, która stanie się jednocześnie pracą. Jeśli obawiasz się, że kwestie techniczne Cię przerosną i nie będziesz umiała sprawnie posługiwać się panelem dla konsultantek, wyjaśniamy wszelkie wątpliwości. To niezwykle proste i z pewnością każda z Was sobie z tym poradzi.


Avon – logowanie konsultantki po raz pierwszy


Przede wszystkim trzeba wiedzieć, że aby zalogować się po raz pierwszy do strefy konsultantki, należy rzeczywiście już nią być. Do panelu logują się wyłącznie zarejestrowane Ambasadorki lub Konsultantki. Jeśli chcesz z ciekawości zobaczyć, jak on wygląda, zanim zdecydujesz się na pracę, niestety nie będzie to wcale możliwe. Najpierw skorzystaj ze strony rekrutacyjnej. Cały proces pierwszego logowania się jest niezwykle prosty. Wystarczy wejść na odpowiednią stronę Avon. Logowanie konsultantki Avon odbywa się poprzez https://www2.pl.avon.com/pl-home. Po rejestracji w Avon otrzymasz wszystkie niezbędne dane, dzięki którym swobodnie przejdziesz przez pierwsze logowanie.

Na samym początku sprawdź skrzynkę e-mail (adres podany przy rejestracji), ponieważ to właśnie tam przyjdzie indywidualny numer personalny konsultantki, który stanowi jednocześnie login. Jeśli zapamiętanie go będzie dla Ciebie trudnością, nie jest to żaden problem. Możesz użyć także wspomnianego już adresu e-mail jako loginu. Z kolei na numer telefonu przyjdzie wiadomość z jednorazowym hasłem, jakie należy wprowadzić przy pierwszym logowaniu. Dopiero wtedy będziesz poproszona o ustalenie nowego hasła, którego będziesz używać przy ponownych wejściach na stronę. Jeśli dopełnisz tę czynność, możesz składać zamówienia i zarabiać w Avon – Twoje konto jest aktywne, a przed Tobą rozciąga się rzeka możliwości oraz korzyści.

Problemy z logowaniem? Dowiedz się, co robić

Niektóre z konsultantek mają czasem problemy z logowaniem do strefy Avon. Niestety najczęstszą przyczyną takiej sytuacji są błędnie podane login albo hasło. Dlatego nie wpisuj skróconych nazw czy nie korzystaj z innych adresów e-mail, które przychodzą Ci od razu do głowy. Jeśli nie pamiętasz swojego numeru personalnego, zapisz go sobie w takim miejscu, aby mieć pod ręką bądź po prostu skorzystaj z e-maila podanego przy rejestracji. 

Z kolei, jeśli dochodzi do nieco bardziej skomplikowanej sytuacji, jaką jest podanie niewłaściwego hasła bądź jego zupełnie zapomnienie, możesz skorzystać z opcji odzyskiwania go. Wystarczy, że wejdziesz na stronę logowania, a następnie klikniesz link „Nie pamiętam hasła”. Podaj numer personalny bądź wspomniany już adres e-mail i zdecyduj, w jaki sposób chcesz otrzymać tymczasowe hasło. Może to być numer telefonu bądź skrzynka mailowa. Wybierz „Wyślij” i sprawdź wiadomość. Wpisz tymczasowe hasło, a następnie ustal nowe.

Strefa konsultantki Avon – gdzie znajdę pomoc?


Logowanie się do strefy konsultantki Avon jest niezwykle ważne, ponieważ umożliwia sprawne wykonywanie czynności związanych z pracą. To miejsce składania zamówień, a tym samym Twojego dodatkowego wynagrodzenia. Dlatego jeśli zauważasz nieprawidłowości i masz inne problemy z obsługą systemu bądź logowaniem się do konta, nie wahaj się i skontaktuj się z zespołem Avon. Logowanie konsultantki ma być proste i szybkie, dlatego wszelkie niejasności najlepiej rozwiązać poprzez infolinię Avon Polska, jaka jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00. Znajdziesz ją pod numerem 801 353 303.